CONSOULTING is klank, mijn klank is consoulting!

CONSOULTING gaat over natuurlijk en degelijk advies voor ondernemers met een dienstbaar karakter, om hun levenskwaliteit te vergroten, om meer vrijheid te vinden en het verschil te kunnen maken. Via ademhaling, klank en met een natuurlijk business plan, gaat het vanzelf! 

Als je een probleem of uitdaging hebt,  (persoonlijk or business gerelateerd) is het tijd voor verandering.
Als je WIL VERANDEREN, neem dan nu telefonisch contact op +32 475 38 48 36

CONSOULTING IS EEN B2P (business to people) PLATFORM, DAT ONTWORPEN IS GEWEEST OM MENSEN MET EEN SPECIFIEKE MISSIE TE HELPEN OM VRIJHEID EN MEERWAARDE TE CREËEREN DOOR EEN NATUURLIJK FUNDAMENT EN DEGELIJK PLAN UIT TE WERKEN. 

"OM EEN BETERE VERSIE VAN ONSZELF/ ONS BEDRIJF TE VINDEN, MOET JE BEPAALDE OVERTUIGINGEN KUNNEN VERANDEREN. OMDAT ' T LEVEN EEN ONOPHOUDEND EXPERIMENT IS. EN JE WIL ENKEL HET ALLERBESTE DELEN MET ANDEREN ... OP EEN NATUURLIJKE MANIER!

Ik kijk naar waar iemand is aangekomen in zijn leven en de kloven. Ik focus me niet op het succesverhaal, maar op de motivatie om te willen veranderen en oplossingen te vinden. Daar staat Consoulting voor: het scannen van je diepste verlangens. 

Ben je op zoek naar een bijzondere (bindende) oplossing, dan helpen wij jou om toegang te krijgen tot die toekomst, door je verder te gronden.  

Mijn werk is om mensen te helpen die al gekozen hebben voor verandering en hun manier van denken willen verbeteren.
Het aanwakkeren van de dovende vlam van iemands goedheid, is meestal de oplossing. 

Zoals Lau Tzu zei: "muziek in de ziel, kan door het Universum worden gehoord.

CONSOULTING is een levensveranderende (training) methode, dat mensen begeleidt van hun huidige situatie naar een gewenst leven.
CONSOULTING is een heel specifieke, bewezen en professionele stijl-oplossing, voor elke vooruitstrevende denker en ondernemer (die besloten heeft om paradigma te veranderen). CONSOULTING is een nieuwe trend, en het werkt. 

MAAR WAT IS NU B2P CONSOULTING? 

Er zijn slechts twee manieren waarop mensen naar bedrijven kijken. Ze worden B2B en B2C genoemd (business to business en tot business-to-consumer).

Dit veroorzaakt veel chaos in de markt, omdat veel mensen denken dat ze een B2B-bedrijf ZIJN. 
Ze zeggen: "Wel, ik ben B2B en daar zijn zoveel zaken te persoonlijk voor. In B2B moeten we pakken en stropdassen dragen en we gaan de cliënten persoonlijk bezoeken.

Het denkpatroon over B2B en B2C heeft echt iedereen misleidt. B2B en B2C, is een ware gekte. Wij voegen B2B en B2C samen en benaderen de markt verder vanuit een B2P standpunt (business to people) en zo komen we tot waar CONSOULTING voor staat, nl. van hart tot hart, ziel tot ziel, PEOPLE TO PEOPLE (P2P).

Enkele klassieke voorbeelden zijn de boekhouders, advocaten, plastische chirurgen, tandartsen, verzekeringen, immobiliën, enzovoort.  Daar leeft bijna alles in een routine, zwart-wit idee. 

Nu, het probleem is, wanneer je op dezelfde manier denkt als iedereen, dan bots je uiteindelijk in jouw B2B of B2C opvatting, op anderen te kopiëren in wat ze doen (met hier en daar een twist). 

Dus, we zijn echt geen bedrijf. We zijn gewoon mensen, dus het gaat over P2Ppeople to people en dat is de manier waarop wij denken. 

Je bent een persoon die tegen een persoon praat. Dit schept ruimte om helderder te denken, als een inspirerend individu. Een inspirerend persoon zijn, plaats je automatisch in de positie om open te bloeien en waar succes te ervaren op in alle aspecten van je leven. 

Om deze denkwijze te kunnen begrijpen, zouden we allemaal eerst onze oude gedachtenpatronen uit onze geest moeten wissen, die ons voortdurend doen focussen op controle en regels, in een tijdperk dat een nieuw bewustzijn vraagt.

B2P gaat over het vinden van betekenis. doel in je leven, energie, passie en motivatie. Geen klassiek trainingsmodel, geen guru's, geen ego's of organisaties die ons lucht of de verlichting 'verkopen'. Het gaat over jou, een gelukkig en lang (zakelijk) leven. Want dit is wat we allemaal nodig hebben.  

Consoulting helpt je om daar te geraken " een gelukkig en lang (zakelijk) leven. Maar een ticket naar dit soort toekomst (en de verloren passies), daar is expressie van je authentieke zelf voor nodig.

 
 
innerlijk geluk en meer levenskwaliteit